reklama

Voliť podme všetci

Položíte si  otázku prečo: a prečo nie le lepšie sedieť doma a pozerať TV a tým len zvyšovať sledovanosť médií. Čakať na výsledky volieb a potom skonštatovať,tak keby som to vedel mohol som ísť voliť že zasa budú tí istý tak netreba strácať čas a bežat čo najrýchlejšie k urnám ,aby už konečne sme tam mali normálnych ľudí a nie tých istých.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja by som si nemohol odpustiť ,ak by som nešiel voliť,som Slovák a bola by to pre mna potupa isteže aj pre ostatných aby bolo na čo nadávať.

Ved je to naša občianska povinnosť a kto je Slovák ten by mal ísť jednoznačne. Dostali sme Slovensko z TOtality trápnym štrnganím kľúčom a bez umelcov by sme nedosiahli nič ved aj tak to vypadá,ale Totalitu zo Slovenska sa nám zatial nedarí dostať ,tak aspoň a urobiť prvý krok ku slobodnému Slovensku.

Voľby sú raz za štyri roky ale teraz nastala výnimka sú po dvoch rokoch,nech sú radšej každé dva roky aby sa každý naučil chodiť na voľby, lebo opakovanie je matka múdrosti.

Anton Spisak

Anton Spisak

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent.Občan Slovenskej republiky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu