reklama

odmeny pre funkcionárov pz za nič

Toto má vážne dostalo neveril som čo sa  robí , ako si to môžu dovoliť  dostať také krásne sumičky od pána Lipšica ,myslel som si že má na viac.Tento rok bude Ježiško štedrý ku niektorým pánom policajným funkcionárom PZSR.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

ZA nič.TAk by som mohol definovať takéto odmeny ,ak niekto so mnou nesúhlasí tak mi daj vedieť.Prečo vlastne ich dostali za poslušnoť, že sa umial ,ked okolo išiel pán Lipšic a Spišiak ,asi niečo z toho bude pravdepodobnejšie.Nemán nič proti práci policajtov ani nič ,ale dostal som odmenu za nič to je ale útecha aspoň že budú mať na darček dieťatu na Viacoce, splatím lízing hypotéku atd.

Neviem v nemenovanom časopise, alebo kde som čítal,páni dostali plácu za ich poriadok v mojom domčeku na polícii a v mojom rajóne asi pán z Bratislavy nedostane nič ked tam bolo dosť rušno myslím pána Valka.Prešiel mesiac a nič o pánovi VAlkovi nevieme ,média po týždni stíchli ako keby sa po nich zľahla zem ved to je normálne ešte počkáme čo príde nové.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

zadržali sme pána Mella on asi nevie že ho zadržali poliaci vdaka interpolu a iných agenúr o ktorých pán Spišiak s Lipšicom ani netušia.

Dúfal som že pán Lipšic je chlap na správnom mieste ale to som sa mýlil lebo je pasívny ako rezistor,len čo tam pán Spišiak ešte že niečo robí, lebo by to museli zabaliť.Lipšicove reči o nastolení poriadku a práva sú nedohľadne, ako chce súdiť niektorého zločinca ,ked je mu lepšie aby mal dobrého právnika a pravdy a spravodlivosti sa nedočkáme nikdy.Začnite páni niečo robiť toto je oficiálna výzva.

Využite peniaze rozumne možno asi kríza skončila,opravte za ne policajné budovy, lebo vätšina vyzerá tak isto ako za socializmu,kúpte policajtom poriadne zbrane ,oblečenie nejaké monterky možno auto obušok či vysielačku alebo postavte za ne konečne dialnice.Ďakujem.

Anton Spisak

Anton Spisak

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent.Občan Slovenskej republiky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu